keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Hullut päivät

Perjantaina tipahti postiluukusta Stockmannin Hullujen Päivien keltainen kuvasto, jee! Minulla on tapana ainakin käydä Hulluilla Päivillä, vaikka sieltä ei aina mitään mukaan tartukkaan. (Useimmiten kyllä tarttuu, mutta... krhmm)

Tänä vuonna käy niin hassusti, että satun olemaan Tukholmassa koko Hullujen Päivien ajan ja hamittaa aivan vietävästi! Onneksi omistan ihania ystäviä, jotka lupautuivat uhrautumaan puolestani ihmisvilinään niin tahtoessani <3. Alle kollaasiin kokosin muutamia juttuja mitkä löysin kuvastosta ja jotka haluaisin kotiuttaa.

Kuvat: täältä

Aiotko sinä piipahtaa Hulluilla Päivillä ja oletko jo löytänyt jotain kivaa kuvastosta? :)

6 kommenttia:

  1. Mulle käy yleensä tällaisissa alevillityksissä niin, että katson innoissani kuvastosta, mitä kaikkea voisin ostaa, mutta en sitten kuitenkaan jaksa vaivautua paikanpäälle, ja niin jää ostokset tekemättä..Taitaa tälläkin kertaa jäädä nuo kivat Globalin saappaat kuvastoon, ainakin minun kohdallani ;)

    Onko Tukholmassa jotain vastaavanlaista kuin meidän Stockmannin Hullut päivät?

    Oikein kivaa viikkoa!

    -Elisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvastosta löytyy kyllä aina kaikkea ihanaa, mutta paikan päällä niiden metsästäminen on hankalaa :)

      Tukholmassa ei ainakaan tietääkseni ole samanlaisia Hulluja Päiviä esim. NK:lla. Ehkä me suomalaiset olemme ainoita hulluja, jotka viitsimme tuollaiseen ihmisvilinään änkeä ;)

      Kivaa viikkoa myös sinulle! :)

      Poista
  2. Mulla ainakin menee hermo siellä ihmisvilinässä. Yritän aina etsiä kuvastosta jotain mitä tarttis, mutta en koskaan löydä mitään. Lisäksi mun mielestä monet jutut on silti tosi kalliita ja vailla alennusta. Ootko huomannu että mainostetut asiat on oikeesti halvempia just Hullujen Päivien aikaan? Noissa mainoksissa kun ei koskaan lue alkuperäistä hintaa...
    -L

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen huomannut saman asian, että kuvastossa olevat tuotteet ovat pääpiirteittään melkein normaalia hintaluokkaa, mutta joitakin hyviä alennuksia kuitenkin löytyy! Tässäkin tapauksessa kannattaa ehkä käyttää maalaisjärkeä ja vertailla tuotteiden hintaa ennenkuin lähtee ryntäämään ihmisvilinään päättömästi :)

      Poista
  3. Joo en tiedä, onko vaan urbaanilegendaa, mutta myös mä olen kuullut mainittavan, että jotkut tuotteet myydään mukamas alennetulla hinnalla,vaikka ovat itse asiassa normaalia myyntihintaa kalliimpia. Olisi ihan kiva tietää pitääkö tämä paikkaansa :)

    -elisa

    VastaaPoista

Olisin iloinen jos jättäisit pienen kommentin vierailustasi :)