keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Kuohuvaa

Minä olen niitä ihmisiä, jotka osallistuvat ties mihin arvontoihin voittamatta koskaan mitään. Voitte siis kuvitella hämmästykseni kun minulle tupsahti sähköpostia, että olin voittanut itselleni arvonnassa kuohuviinilasit! 


Kävin noutamassa postista lähetyksen viime viikolla ja ihmettelin paketin suurta kokoa, koska kuvittelin sen sisältävän parisen lasia. Paketista paljastuikin kuitenkin kuusi kappaletta Riedelin kuohuviinilaseja. Riedel oli minulle ennestään tuntematon merkki, mutta nyt tuntuu että törmään tuotteisiin jatkuvasti. Onkohan nämä minulta jäänyt vain huomaamatta, vai onko kyseessä joku uusi tuotemerkki?


Decanterin sivuilta poimittua:
Georg Riedel on kymmenennen polven kristallintekijä, joka on vakuuttanut viinimaailman siitä, että eri viinit tarvitsevat omanlaisensa lasin. Riedelin filosofia on muotoilla lasit korostamaan viinien parhaita ominaisuuksia eli ne edustavat lasin ja viinin täydellistä harmoniaa. Tasapaino, keveys ja hienostuneisuus ovat Riedelin tunnusmerkkejä. Nyt viiniasiantuntijat pitävät viinilasin merkitystä viinin nauttimisessa jopa yhtä tärkeänä kuin viinin tarjoilulämpötilaa. Lisätietoja tuotteista www.riedel.com




















Kyllä nyt kelpaa kilistellä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin iloinen jos jättäisit pienen kommentin vierailustasi :)